Kravlandes i Boulongerns största lövhög

Innan himlen öppnade sig och började vräka ur sig massa skit idag
så hann jag och Sussi med en liten fotosväng i Boulongern. Här talar
vi kravlande i lövhögar, höga fall från trädstammar, känguruskutt och
hysteriska skrattattacker. Tror dessutom vi lyckades fånga några fina
bilder där i mellan också.
.
För övrigt har det druckits några liter te, lagats mat och så har vi förvandlat
mig till blondin. Eller inte. Men ganska kul att se vad lite löshår kan göra!
.
Sussi!
.
Höstsussi :)
.
.
.
.
.
Mig som blondin... Det var inte igår!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Som vanligt jättefina bilder!! :) Jag gillar skarpt höstsussiebilden! :) kram!

2009-10-04 @ 09:14:23
Postat av: Justine

grymma bilder. vill se alla sen! löshåret däremot... skippa va...



höhö.

2009-10-04 @ 20:26:43
Postat av: sussi

du är så duktig :) jag är så glad som fick så fina bilder med hjälp av dig. hoppas du mår bättre nu, tänk, om 12 timmar sitter du i väntrummet hos tandläkaren :D

2009-10-04 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0