Marilyn is back!

Igår gjorde jag och Sussi något så avancerat som att försöka oss på
en fotografering med pinuptema. Vi bredde på eyeliner, plockade fram
det rödaste läppstiftet vi kunde hitta och förvandlade Sussis vardagsrum
till vår egna lilla amatörstudio. Helt ärligt tror jag det hela ledde till fler
skratt än lyckade bilder! Men ett par bilder vart nog ändå värda att visa.
.
Eftersom bakgrunden var lite si sådär så behövdes det ganska rejält med
redigering av de här bilderna och självklart så tog min provperiod på ps
precis slut så jag får visa lite fler bilder när jag fixat fram en kod!
Här är i alla fall ett smakprov på återfödelsen av Marilyn! ;)
.
.
.
Marilyn i Christina Aguilera stil från Candymanvideon. Typ. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WoW!!! Den första bilden var helt underbar!!! :) Ja alla bilderna var kanon men den första var lite extra :)

2009-10-09 @ 19:10:55
Postat av: sussi

gud va fint du har redigerat dem :D jag blir alldeles chockad när jag ser dem, kan inte ens fatta att det är jag. tack för att du fotade mig :) du är grym fia, du borde verkligen satsa på fotografering mer.. du är grym!!

2009-10-09 @ 20:13:06
Postat av: MATILDA

gillar första bilden starkt!! :) och du, tack för kommentaren. jag säger desamma :)

2009-10-11 @ 20:40:42
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina bilder.. men alltså den första! en sann marilyn i verkligen sann marilyn anda! jäklar du! riktigt snyggt!

2010-01-21 @ 22:14:25
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0