Church Street-graviditet

Just nu så ligger jag höggravid med en bäbis kärleksfullt gjord av
vältuggade potatochips, kyckling, bacon och ost. Church Streets
portioner är farligt stora och väluppfostrad och matgalen som jag
är så gick det ju inte att lämna tallriken någonting annat än tom!
Haft en supermysig kväll med mamma som avslutades med en
varsin maffig drink och lite vin hemma hos mig. Mys!
.
Matorgasm!
.
Ser ni lyckan i mina ögon? Så ser man ut när man levt en vecka på
sallad och nyttigheter och äntligen får vräka i sig fett och skräpmat! :)
.
Med drinken i högsta hugg! :)
.
Försökte faktiskt ladda upp en bild på mamma och en extra på drinken
men just de verkar inte vilja laddas upp så nu får jag verka lite ego...
.
(Uppdate - Det vart några öl i Jusses lägenhet och ett rejält danspass
på Slick med Bia i kväll.  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0