In my new adidas

Idag har jag gjort något så otroligt som att investerat i ett par skor
som jag faktiskt KAN gå i... Oftast så köper jag ju ett par skor,
använder mig utav dem dygnet runt, alla dagar i veckan tills stanken
blir outhärdig och hålen blivit för stora. Då köper jag ett nytt par och
det hela börjar om. Sen om jag skulle råka köpa ett par skor där i mellan
då är det ett par decimeterhöga klackar som jag aldrig använder utan
enbart plockar fram och beundrar då och då. Smart!
Men men, nu kan jag faktiskt variera mig från mina stinkande converse.
Älskar färgen, modellen, tyget(!) och aah, allt. Dessutom är de supersköna!
.
.
.
Förutom skoshopping har jag nu bokat tid hos Boije för att göra klart
tatueringen och klurat lite på min nya bloggdesign jag håller på med.
Tänkte att headern fick vara ett litet smakprov på den... Vad tycks?
Ikväll blir det tacos, idol och nog några öl på interpool med Sussi. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jätte snygga skor!!! och jätte snygg design!! jag är så svag för svart och lila :)

2009-09-18 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0