Omringad av lantisar

Så hamnade man i Valbobutiken i kväll! Vart faktiskt lite nostalgisk när lantisarna
inte helt oväntat anlände. Vilken otrolig skillnad det är mellan Gävle och Valbo!
Med lantisarnas ankomst förlängdes även mitt pass till ett 11timmars så kvällens
planer består nog av att tuppa av i soffan med en stor bit äppelkaka och glo lite
Hollywoodfruar och fortsätta förundras över den där Ankan...
.

Vad som räddar denna dag är nog min kvalitetslunch på hela 75 minuter
som jag fick med Jusse. Vi har setts på tok för lite på sista tiden!
Bilden som jag rotat reda på är från Rock am Ring 07 när vi glupskt
försöker bota bakfyllan med ett halvt kilo nutella.

Kommentarer
Postat av: sussen

haha, men ååååh att jag inte visste att du var i valbo ikväll. jag var precis där och handlade en orkide och lite schampo mm :) då hade du ju kunnat få skjuts hem.. så slapp du bussen.



haha, typiskt, och jag som inte gick förbi telenor heller. jaja :) PUSSA på dig

2009-09-21 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0