Rumpflash på bröllop?

Igår fick jag för mig att jag skulle testa klänningen jag tänkt
ha på min systers bröllop nästa vecka. Jag såg väll så vettig
ut som jag kan se ut i en klänning ända tills jag böjde mig fram
för att sätta på mig skorna och insåg att jag flashade hela rumpan!
Klänningen är en exakt kopia av klänningen som jag hade på min
student och när jag fotade på ett bröllop i vintras och nu vågar jag 
faktiskt inte spekulera i hur mycket jag visat då, full på ett flak
och längst fram i kyrkan på huk...

I alla fall har jag nu nio dagar på mig att hitta en vettig klänning som
man kan ha på ett bröllop! (Kan ju tillägga att jag hittils har hittat
två klänningar i hela mitt liv som jag trivts någorlunda i.)

Tji fick jag för att jag inte panikat runt som alla andra om vad jag
ska ha på mig...

Kanske skulle köra på modevisningsklännigen?
Den är ju INTE ALLS opassande på ett bröllop...

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha klart du ska ha den :)

2009-09-03 @ 14:37:45
Postat av: Camilla

Du får komma i vilken klänning du vill ; ). Det finns nog några som skulle föredra rumpklänningen!!hihi

2009-09-03 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0