Saknas...

Tyvärr så fungerar det även tvärtom med ordspråket att efter regn kommer
solsken. Efter ett underbart bröllop i lördags kan jag, utan att gå in för mycket
på mitt privatliv, säga att en nära vän till familjen gick bort igår. Vi vart alla väldigt
chockade och sorgen och saknaden är stor...
.
Ska i alla fall försöka ladda upp lite bilder och skriva om bröllopet lite senare i kväll
så ni får ta del av vår supermysiga lördag!
.

Söta Sussi lunchade med mig idag och gav mig blommor för att muntra upp mig lite. :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja saknaden är stor och det är så svårt att förstå. Så gulligt av Sussie!! :) Henne ska du vara rädd om! Ser fram emot bilder från i lördags :) Kram!!

2009-09-14 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0