Några liter öl och en komiker

I går var en sån där typiskt halvgrå småtråkig onsdag. För att lätta upp det lite
styrde vi stegen till Interpool för en öl eller två. Väl där fick vi sällskap av en pratglad
snubbe som just klivit av scenen på gasta. Förutom komiker var han även sjöman
och bloggare och hade ungefär en miljon historier att berätta om hans resande.
Kvällen vände och vart ungefär hur trevlig som helst och de där en, två ölen
vart väll några fler...
.
Att få backpacka en dag är en så sjukt stor dröm och jag ska verkligen försöka
spara och resa så mycket som möjligt när jag får tid i Australien. Självklart är
utbildningen prio ett men det finns ju så mycket mer som jag vill se och uppleva
när jag ändå är där! Och vad peppar en inte mer än att få höra andra människors
historier?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0