Med noll bollsinne

I lördags antog jag utmaningen att spela biljard. Men noll bollsinne,
ett dåligt grepp och dum nog att inte fatta hur man siktar vart jag totalt
krossad! Jusse, typ historiens sämsta förlorare, sprang grinigt till baren
så fort hon vart slagen men när hon spelade mot mig var hon mallig
som få. :P Hade väll egentligen bara Sussi med sitt klogrepp som stod
någorlunda nära min (ickebefintliga) talang för biljard. Trevligt var det i
alla fall! :)
.
Cajsas spelteknik! ;)
.
Sussis KLO

Kommentarer
Postat av: sussen

haha, kan ju bara konstatera att jusses tips inte riktigt funkade för mig ;) fia, vi måste öva!!! haha... Längtar tills på torsdag, kramar

2010-01-04 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0