Trettondagsafton :)

Igår sparades det inte på krafterna! Klockan tio var Cajsa askalas på
glögg, någon timme senare gjorde jag henne sällskap då ölpokern
kommit igång ordentligt. Kvällen avslutades med fylledans (dvs dans
som sker i det skedet då man är för  full för att hålla balansen och
håller i första bästa föremål, typ fönsterbrädan på goya) på goya.
Jag hade en sjukt rolig kväll men hade mindre roligt i morse då jag
skulle upp och jobba heldag SJÄLV i gävlebutiken. Hade nog en av
mitt livs värsta bakfyllor måste jag säga. Men efter några timmars
jobb, ett besök hos Lena och en fika med Karin så är man som ny igen! ;)
.
Lyckades bli lite bilder från kvällen med. Och ja, jag vet att jag bara gör
en jävla min, här erbjuds ingen variation här inte!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Cajsa hittade nå skitfula stövelliknande skydd som hon sprang runt i hela kvällen! :)
.
.
.
.
.
.
På goya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0