Min nya reskompis

Igår tog jag tag i något som jag gått och dreglat över ett bra tag!
Den sista lilla tveksamheten flög iväg sekunden jag öppnade ett fack
och insåg att insidan var...wait for it....chockorange! Kunde det blivit mer jag?
Nu är väll bara frågan om jag ska kosta på mig den lilla versionen också
som handbagage. Bara bilden jag får av mig runtglidandes på Brisbanes
flygplats med mina två zebraväskor gör mig löjligt glad. Andra har snackat
om att väskan måste vara hård och lätt och så ska det vara lås och blabla
men jag, jag fastnade vid ett zebramönster och orange insida?
Jag är sån designnörd!
.
Måste bara älska den.

Kommentarer
Postat av: MATILDA HAMMAR

åh den där vill jag också ha! vart är den ifrån? :D jag måste ha en EGEN resväska nu känner jag ;D

2010-03-31 @ 15:14:46
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Den är i tryggt förvar nu, inpackad efter konstens alla regler ;-)

2010-03-31 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0