Flyttkrångel

Usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera! Kan egentligen inte
skylla på något annat än att jag bjudits på några lediga dagar och
krånglat en massor med allt kring flytten. Lyckades ju självklart missa
att säga upp allt innan den sista februari så nu får jag dras med en extra
betalningsmånad på i princip allt eftersom de räknar efter kalendermånader...
Surt! Förtom det hade csn gett mig bidrag för rätt utbildning men fel stad
och att få tag på min hyresvärd har visat sig vara mission impossible.
.
Men jag har faktiskt gjort mer än att jobba med projekt Australienflytt.
I korta drag har det senaste dagarna bestått av mumsande med min
hamsterLinnea, rekryteringsintervjuer på jobbet, mys i Harnäs och en
lillördagsutgång med besök på både Slick och Goya. Gillart!
.

Har jag nämnt att min maxvikt på packningen för ett helt år är 20kg?!?
Tror bestämt jag kommer möta mitt livs utmaning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0