Den hysteriska julstressens dag

Med andan i halsen har jag idag sprungit runt som en galen

höna på ectacy mellan paketinslagning, jobb och julbak.

Bara för att jag är sådär superfantastisk på att planera och hellre har fikat,

sovit och gått på stan istället för att ta tag i julbestyren så vart det ju en

sådan där tokstressig dag idag. Men tro det eller ej, jag hann faktiskt klart!

Innan tolvslaget dessutom, vilket jag själv i alla fall skulle kalla för ett riktigt julmirakel! :)

.

Igår var jag och Sussi ute på en svinkall fotografering.

Har inte alls hunnit redigera bilderna men tänkte bjussa på en lite

förhandskik så lägger jag upp lite mer sen!

.

Söta Sussi :)

.

.

.

Sussis fina julkula :)

.

Nu har klockan tydligen passerat tolv så då får jag väll tillägga GOD JUL! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0