Regnbågsfärgat krig

Lördagskvällen spenderade jag med att käka mat som såg ut som spya, dricka öl ur roligt formade
glas och dansa fågeldansen med ungefär 200 andra lyckliga tyskar på den tyska klubben här i
Brisbane. Intressant upplevelse, kort och gott.

Igår taggade jag och ungefär halva huset och begav oss mitt ut i ingenstans till Australiens största
paintballställe. Sen var det krig! Med 150 spelande sprang man runt som en tok, såg roat medan folk
spelade ut sina actionfantasier och både sköt och vart skjuten en hel del. Efter första omgången var
jag så trött så jag knappt kunde stå, svettig som få och med utkladdat smink i hela fejjan. Sexigt.

Efter lite drygt två timmars spelande var det bara att skynda hem, ta en speeddusch och försöka pilla
bort de mest synliga färgklickarna ur håret innan jag tog mig in till Jubile där Jasper och Samm
väntade. Det vart några öl, bra musik och helt enkelt en skön kväll.


Taggade eller åksjuka...?


Påklädning











Kommentarer
Postat av: sussi

det låter underbart!!!

2010-07-05 @ 16:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0