Fritt Familj Personalfest

En inte alltför strålande dag idag. Tydligen var det väldigt viktigt för folket att jag skulle dricka sjuttioelva shots på krogen igår. Det känns idag kan jag tala om. Det kändes ganska rejält igår med för den delen.

Kvällen började hemma i Antons superfina lägenhet. Alla fick knäppgöksuppdrag att göra under kvällen. Jag kände mig som en idiot som var tvungen att upprepa varje fråga jag fick innan jag kunde svara. INGEN orkade lyssna vad jag svarade utan tyckte nog mest jag var en ignorant jävel som bara upprepade allt.

Kvällen fortsatte med singstartävlingar, något utflippade dansmoves i vardagsrummet och väldigt mycket dricka. En helrolig kväll som tyvärr slutade lite tråkigt... Missförstånd och alkohol. :( Men några av oss kom i alla fall vidare ut på krogen. Där träffa man på Ekman och fick ta en sväng med kameran, så vart man vimmelfotograf igen för några minuter. Måste erkänna att jag saknar det litegrann.
 

dansdans

folket :)


Anton var en riktig sångfågel :P

Nu ska jag käka pizza och lata mig i soffan. Måste hämta krafter för imorgon bär det av till Stockholm och SA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0