En hallonshot för mycket...

I lördags var jag, Jusse och Bia ut och vimlade/söp.
Allt började på musiklösa All Saints där det knappt var
en kotte. Första vimlet förklarade att Bia och jag inte går
ut på krogen utan trosor eller Bengt. Synd att det, det bästa
vimlet, inte kom ut! Istället drog Jusse till SunCity och
vimlade lite där innan hon gjorde mig och Bia sällskap
på Hangloose.
 
Bia, den roliga filuren, lyckades göra mig ganska rund
under fötterna och insisterade på att två av veckans shots
var ett måste. Jag och ren sprit går inte riktigt ihop och jag
har en tendens att inte må så bra när jag kommer hem,
alternativt morgonen efter vilket jag bevisade för mig själv
än en gång... (Smart Fia, verkligen!) Men en kul kväll vart det i alla fall!


En oskarp bild av en oskarp Bia ;)


Bästa tidsfördriften. Måste bara älska bilden på Bia! :)

Söndagen flög förbi utan ett enda borrljud (tur för mig och mitt
bakfulla huvud) men med två rullgardiner, tavlor, skoskåp, en
ny bautastor tv och lite annat kul på väggarna. Vi satte dessutom
ben på min säng så jag kunde uttnyttja utrymmet därunder och
helt plötsligt är jag smått höjdrädd när jag klättrar upp och ska
slockna på kvällarna. Läskigt! 

Nu gäller det bara att fixa all min post som mystiskt försvunnit ut
i ingenstans. Någon som sett min post???

Kommentarer
Postat av: Bia

Hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!

Sofia din jävel, sluta smygfota mig! :)

Eller så var jag med på det och kommer själv inte ihåg :P Hahahaha! Fatta att jag gapade av häpnad när jag såg det här. När jag skaffar mig en kamera, då du! XD

2009-07-08 @ 13:52:52
Postat av: fia

Haha, men Bia då! Du stod ju fan och posade när jag tog bilden ;) Du var MKT medveten om att den togs! Mja, känner lite skräckblandade känslor för det där kamerainköpet... Skippa det vettja!

2009-07-08 @ 14:21:12
Postat av: Bia

Haha det har jag inget minne av att jag gjorde!! HAhaha

2009-07-09 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0