Sista dagen i Valbo, semester och lön

Det var med ett brett leende jag stängde igen butiken igår men vetskapen
om att nästa gång jag jobbar är det i Gävle och att det inte är för ens om en dryg vecka!
Hurra för semester! Gårdagen flöt förbi ytterligare en dag utan internet, fungerande 
butikstelefon eller kassa. Kände mig minst sagt besvärlig när jag bad varenda
shoppinggalen "jag-har-precis-fått-lön-och-slänger-iväg-hälften-idag" att springa och
hämta ut jämna pengar som jag sedan knöglade ned i ett trasigt kuvert. Väldigt proffsigt!
Haha!
.
När jag kom hem kändes det som att det fanns mycket att fira så det vart lite förfest hemma
hos mig innan vi stack vidare till SunCity en vända. De där ölen jag hann svepa tog ganska 
bra och självklart skulle jag öppna upp mig lite väl mycket för en bloggläsare(?!?) på toaletten.
Om du läser det här så ber jag om ursäkt! Annars så bjöd kvällen på en drös roliga historier, 
lite dans och mycket skratt! 
.

.
Haha, vilket face!
.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0