Nya kameran har invigts!

Idag har jag varit lycklig som ett litet barn eftersom min kamera
kommit. Jag beställde en likadan som jag "hade" innan. Det
visade sig att det var den som stämde in på mina krav och låg i
den prisklass jag tänkt mig. Känns ju dumt oxå att köpa någon för
avancerad när jag inte är särskilt duktig än.
Jusse och Helen fick i alla fall tålmodigt agera modeller i Boulongern 
under vår fika och sedan kilade vi hem till Jusse och rensade igenom 
hela hennes garderob. Nu jävlar ska det bli traderat! 

Ikväll har Millan (min syster för er som missat det) och Tilde varit 
här så jag har fått öva på hår och smink inför bröllopet. 
Sminket gick riktigt bra och vi vart båda väldigt nöjda men
håret gick inte fullt lika smidigt och det lär jag nog öva en del
mer på! Men övertygad om att slutresultatet kommer bli kanonfint!

Förresten så är denna dag HISTORISK! Under allt rensande i Jusses
byråer så dök det upp ett par jeans, som hon tyckte jag skulle ha. 
Problemet var väll bara att de var i storlek 27 och jag med mina monster-
höfter och rumpa aldrig kommit i något ens i närheten av 27. Men envis
som hon och Helen är så fick de mig att åtminstone testa dem och
otroligt nog så fick jag på mig dem! Ok, jag fick inte igen översta knappen
och såg ut som en packad korv men ändå, det är ett mirakel! 


Cooling Helene

Jusse snodde kameran en omgång med! Inte riktigt redo på bild :P


Det var fullt med getingar i hela Boulongern.

Jag har nog världens snyggaste kompisar!

Inget photoshop än så svårt att redigera...


Har förresten glömt att visa min nya frisyr! 
Blivit brunett med lugg och så lite röda och orangea slingor som vanligt!


      
Brudsminkningen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, vad bra håret blev, och vilken läcker brud :D

Är ni släkt månntro?

2009-07-30 @ 23:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0