För alla chokladmonster!

Idag har jag äntligen köpt en muffinsplåt, som jag så länge velat ha!
Sen var jag ju självklart tvungen att inviga plåten...
Det var geisha och nutellacupcakes eftersom jag är ett riktigt litet chokladmonster!
Cupcakeksen har inte blivit smakade än, men med tanke på all provsmakning under bakandet av alla smarriga ingredienser är jag ganska övertyg om att de vrålgoda!





receptet hittade jag här!

Sen har det kommit lite paket idag,
bland annat ett riktigt traderafynd som platsar bra i min, just nu växande,
pumpssamling (som jag än så länge inte använder utan bara plockar fram ibland och beundrar).


Sååå snygga! :) Älskar gult! Vill ha massor av gula detaljer nu i vår!

Sen det tråkiga med dagen, förutom att mina och Fias kvällsplaner blev inställda, så har det brunnit i grannhuset.
Tror ni jag vart chockad när jag med all min kraft står och pressar på de där överfyllda sopkassarna för att få ned dem i sopnedkastet, kollar åt sidan och upptäcker massor av folk. Och en brandbil, och en ambulans, och en helbränd balkong...
Obehagligt! Väckte massa minnen från blåbärsbranden... Inge roligt alls... Får rysningar bara jag tänker på det.


utsikten från vår balkong...

håller alla tummar jag har för att ingen skadats!

Kommentarer
Postat av: Donna

JÄVLAR! vad du fick till muffinsen, det var ju skitsnygga :D



Usch vad obehagligt det där med grannen:(

2009-04-02 @ 10:38:15
URL: http://hanafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0