Galen Halloween

Igår festades det stenhårt! Arm i arm med en fe, pocahontas och med
Amy Winehouse i ledningen begav vi oss till fårherden (aka Acke) på förfest.
Där dröjde det inte länge för än nunnorna flashade brösten, Pocahontas rockade
loss på soffan och feen halsade skumpa. Det där med utklädnad var ju sjukt
svårt, så tråkig som jag är vart jag en vampyr i mängden. Mina stifttänder
som inhandlats dagen innan var inget annat än skit och satt inte mer än två
sekunder. Lite trist. Men det gick ganska bra ändå! :)
.
Tanken var väll att vi skulle på den där jättestora festen på Maxim men
någonting drog oss ändå ut till Engeltofta. Där hade vi galet kul på dansgolvet
och Bia skuttade runt som en tok med bandet, som för övrigt var SKITBRA. :)
Helt sjukt kul kväll vart det i alla fall, åtminstone det vi minns av den... :P
.
De flesta bilderna är mina men några bilder har jag lånat från Jusse som
dessutom vimlade på Engeltofta. Där var vi tydligen också med... :P
.
Försökte förgäves fixa skittänderna!
.
.
.
.
.
.
Det var en majoritet av rumpbilder på min kamera. Vet aldrig vad man får
för bilder om man lägger ifrån sig den en kvart!
.
Nunnepattarna! :D
.
Ju vingligare jag blev desto snabbare kastade jag mig på en hals
så fort en kamera dök upp!
.
Törstiga? :P
.
Pocahontas rockar loss! :)
.
Är det fest så är det.
.
Lite läskig är jag väll ändå? :)
.
Sexiga sköterskan Sanna ;)
.
Amy Winehouse!

Kommentarer
Postat av: bia

Hahahahaa. Lite galna bilder kanske :P

Men men det är ju halloween en gång om året, så varför inte. Fan va kul vi hade! Jag har så fina vänner =)



Xo

2009-11-02 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0