The Killing Room

Dåligt uppdaterande av mig, jag vet! Men här har det inte hänt alltför mycket av
intresse om jag ska vara ärlig. Trots den planerade Ullaredsresan om en vecka
har jag inte gått att stoppa på shoppingfronten utan införskaffat mig ett par
punkgummistövlarmeetspippilångstrumpkängor, som jag och Jusse så finurligt
deffinerade dem som, och dessutom ett komplett glöggset plus påbörjan till en
adventsljusstake. Shoppingdjävulen i mig har vaknat!
.
Förutom att bränna alla mina pengar har jag och Jusse suttit klistrade med vidöppna
ögon och glott oss genom The Killing Room. En film helt i våran smak! Ungefär som
Stanley Milgrams experiment mixat med Das Experiment och med en touch av Saw.
Fast inte fullt lika bra som de två första såklart men helt klart sevärd!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vill se gummistövlarna!!! :)

2009-11-13 @ 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0