Flickan som lekte med elden

I kväll vart det bio, och inte vilken film som helst utan ingen mindre än
Flickan som lekte med elden!
Efter första filmen, som jag vart helt förälskad i, så hade jag ruskiga förväntningar även
på film nummer två. Det är ju ändå de bästa böckerna jag någonsin läst så mina skyhöga
förväntningar tycker jag att jag var helt berättigad till!
.
Filmen var självklart skitbra, men tyvärr tyckte jag inte den var lika bra som ettan. På
tok för mycket hade kommit bort i nedskärningen av historien och skådespeleriet var
lite halvkasst på sina ställen om jag får lov att vara en grinkärring för en minut.
Teleborians ansikte var klockrent, Niederman såg på tok för snäll ut och ganska många
detaljer kändes overkliga... Meeeen, fortfarande, väldigt bra film!
.
Salander
.
Sussi i snyggpose innan vi gick ut igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0