Två streck på kinden

Fantastiskt nog hade jag faktiskt en ledig lördag i helgen och jag skulle kunna
satsa bra mycket pengar på att ni inte skulle kunna gissa vad jag började
morgonen med. Jo för jag pallrade mig upp och iväg till gymmet! Efter 20 minuter
flåsade jag som en hund, var röd som en tomat och som spagetti i benen.
Jag är så otroligt jävla otränad! Men det ska det bli ändring på.
.
Resten av helgen har spenderats med lite fotande av Jusse, lite festande med
Linnea och en hel del sömn. Sen har jag dessutom införskaffat mig två feta streck
på kinden som ser ut som ett resultat av en vild catfight men som i själva verket
är resultat av en trött klumpig Fia med en locktång. Duktigt!
.
.
.
Waynes nya ansikte? ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejja! Duktiga du! Jättefina bilder! kram!

2010-02-01 @ 14:27:51
Postat av: Anonym

AS fina bilder :)

2010-02-02 @ 12:27:15
URL: http://lazyday.blogg.se/
Postat av: sussi

jättefina bilder gumman :) Sorry, råkade trycka in ett z och skicka det först.. haha ;)

2010-02-03 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0