Ett gott nytt år!

Det här med en årsresumé visade ju sig vara lättare sagt än gjort
och ska jag vara ärlig har jag varken haft tid eller ork till att sammanställa
någon. Utan att verka som en tjurig pessimist så måste jag ju tyvärr säga
att det varit ett riktigt skitår. Brand, dödsfall och separation...
Men som tur var hade året sina ljuspunkter med som Bröllop, en hemkommande
Jusse, Turkiet och en jäkla massa roliga fester som vägt upp lite grann.
.
Så igår var det dags att fira in det nya året och det gjordes med middag med
nära vänner, lite för mycket alkohol och massor av dans på ett överfyllt
Engeltofta. Det vart precis lagom och bröt min trend med dåliga
nyårsaftnar som tidigare legat som en förbannelse över mig.
.
Jag vaknade upp i morse med en fet bula i pannan som jag införskaffade
mig under gårdagen då jag upprepade gånger gick in i precis ALLTING.
Detta var då innan alkoholintaget börjat bör jag kanske tillägga...
Sen hann jag även med årets första vurpa redan två timmar in på det nya
året så ser smått misshandlad ut såhär första dagen på året. Nu skriker
min kropp efter en fettdrypande pizza så jag bjussar på lite bilder sen är det
väll dags att ta sig upp ur sängen!
.
Snyggingar på middagen! ;)
.
Cajsa med sin läskiga drink!
.
Här fångas man på bild under Nannas armhåla.
.
Grabbarna!
.
Nanna :)
.
Vi fick agera middagens tredje par.
.
.
.
Tjejgänget! :)
.
Nanna på Engeltofta :)
.
Här hittade vi en full och glad Anton som trillade in i bild! :)
.
Vad händer här? Haha!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni ser ut att ha haft det kanon! Gott nytt syster!!

2010-01-01 @ 19:17:44
Postat av: Bia

Haha snygga bilder :) Loka flaskan passade ju jätte fint verkligen :P höhöhhöhö

2010-01-02 @ 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0