Ett festligt farväl

Igår var det dags för Karins och Ingis avskedsfest som båda ska sticka
åt var sitt håll för att bli socionomer. Trist! Mindre trist var väll som tur
inte festen och det var då en jävla blandning på folk! Efter lite utspilld
dricka, avslöjade hemligheter och en del konstiga kommentarer så drog vi
oss till Slick. Jag och Sussi, som varit otrolig imponerad över att jag ens hittade dit,
gick råvilse och upptäckte via en viss telefon att vi var på väg åt rakt
motsatt håll! Bör då tilläggas att detta var i Gävle, vår hemstad de senaste
20 åren. Ehm... Skyller nog på alkoholen där! Vart i alla fall en riktigt kul
kväll!
.
Ett försök att ta en seriös bild. Gick inge vidare....
.
Så det fick bli en oseriös istället. Mycket bättre! :)
.
Sussi och Ingis
.
Jag och Ingis
.
Glatt folk! :)
.
Sussis rygg var nog kvällens sexigaste måste jag säga! ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahaha, den där bilden näst längst minns jag inte att du tog ;D Men det var roligt i lördags :)

Jag hade skrivit upp ditt bloggnamn i min mobil och hittade det nu! haha

2010-01-13 @ 00:50:48
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0