Down Under

Imorse vaknade jag upp, bakfull och förvirrad, av ett fruktansvärt prassel som verkade ske milliter
från mitt högra öra. Jag vände mig om och det visade sig att jag hade lyckats somna på en doftpåse...
Haha! Kanske vart några droppar för mycket igår men jäklar vad kul jag hade!

Flyttningen gick riktigt smidigt då mina enda ägodelar just nu, som jag hela tiden glömmer bort,
faktiskt inte är mer än vad som ryms i mina två resväskor. Huset jag flyttat in i har totalt tolv sovrum,
uppdelat på två lägenheter och jag bor i den undre som mestadels består av europeiska studenter.
Igår var det avskedsfest för en av tjejerna som skulle åka hem idag så då vart det en hel del vin,
musik och även en tur till Down Under.


Christine (från övervåningen) och jag på Down Under :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att du redan acklimatiserat dig "Down under" och att starta med avskedsfest utesluter väl inte en inflyttningsfest ;)) Puss o Kram vi saknar dig här hemma

2010-06-19 @ 03:54:42
Postat av: Sanna

Hahaha ta det lungt med dom starka dropparna! =) Puss och kram!

2010-06-20 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0