Faran med tvådollarsöl

I morse var det inte alltför lätt att kliva upp kan jag tala om... Men när en mysig uteservering med
trevligt sällskap och grymma liveband enbart tar 2 dollar per öl så är det ganska lätt hänt att man
överkonsumerar en aning. Det märktes rätt väl när jag glatt snubblade in här i natt och började
svamla om både det ena och det andra på både engelska, svenska och vem vet vad. Jag lider lite
med mina stackars housemates.

Men förutom öldrickande och obegripligt svammel har det även hunnits med pizzabak, filmkväll, fikor
och shopping denna helg. Sen har jag för första gången i mitt liv matat en automat då automaten och
jag inte delade samma uppfattning om vilken kod som var den rätta för mitt kort... Slurp sa den nöjt
och lämnade mig tomhänt med vidöppen mun och en fin liten publik som verkade lysa av skadeglädje.
Skitautomat.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att höra att du är bättre =) puss och kram!

2010-06-28 @ 19:14:51
Postat av: suss

SKÅL :D

2010-06-28 @ 21:35:10
Postat av: Bia

Härligt!!

2010-06-29 @ 11:26:18
Postat av: Mamma

Hallå där snygging! Vad pigg o glad du ser ut :D

Puss o Kram

2010-06-29 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0