Valborg

Igår var det fylledebuter, vårinfirning och hypnotiserat gloende på brasor som
stod på de flestas scheman. Själv kommer jag faktiskt inte ihåg senast jag var
och tittade på en majkasa, men så kommer jag ju knappt ihåg vad jag gjorde
förra timmen heller... I alla fall så började årets Valborg hemma hos Joel med
gamla favoriter i högtalarna, ett snacksfyllt bord och en hel del systemkassar
uppradade. Efter lite övning på pinsamt dåliga raggningsrepliker typ
"Jag gillar inte porrfilmer. Det känns så orealistiskt när folk är så där dåligt utrustade"
eller "Jag har skydd, har du säng?" så styrde vi stegen mot Söderhielmska.
Där vart det en och annan öl innan vi avslutade kvällen på Goya. Riktigt kul kväll!
.
.
.
Bia gör fisken
.
.
.
.
.
Vilka schnyggingar!
.
.
sexigt.
.
HAHAHAHAHA! Finns inga ord. Alltså. Hahahah
.
.
.
Gillar min mustash/jussehår
.
.
Haha, tror vi kan klargöra bildens spårade...
.
Fråga mig inte vad de sysslar med...?
.
Glädjeskutt som resulterade i en öldränkt Dejan. Men det var det värt!
.
Discokallingarna på ;)
.
HAHA, asså Jusses min! Kolla lite närmre vettja! HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0