1årskalas

1årskalas går man inte på varje dag men igår så
var det ju Felix allra första födelsedag så självklart vart det kalas!

Jag brottades hela förmiddagen med hans paket som var så stort
att jag var tvungen att sno en kartong från jobbet och sitta
backoffice med presentverkstaden. Det gick inte så bra...
Men till slut så såg det i alla fall någorlunda ut som ett paket och
jag var bara glad att äntligen bli av med det. :P

Tror ni jag jublade lagom när jag fick veta att kalaset även
innehöll grillat för vår del? Äntligen fick jag stilla mitt sug!
Sen vart det ju självklart tårta och fika med traktorsockerkaka. :)


Skarvade väldigt vackert med olika papper där...

¨
Paketet var nästan större än Felix själv!


Självklart var charmtrollet i tidningen också! :)


Robin tog sin mest färgglada outfit dagen till ära!


Så mysig bild :)


Vår present verkade uppskattad! :)


Busunge!


Mr cool!


Felix vet hur man charmar fotografen ;P


Vänta bara några år så har jag och Robin förvandlat honom till coolaste skatearungen i stan!


Tårtan! :)


När vi senare kom hem och satte på tvn vart Robin överlycklig, hans favorit var på tv!
Lite skillnad från mig, som LIDER när jag ser den där jävla ugglan. Usch!



Vart en lugn kväll och jag somnade i soffan som vanligt och
idag sitter jag här hemma eftersom jag är ledig!
Tror dagen kommer spenderas med ett friskispass, diskmaskinsletande och
någon god middag ikväll. :)


Kommentarer
Postat av: Sanna och Felix!!

2009-04-28 @ 07:35:25
Postat av: Sanna och Felix

Hej!! vilka fina bilder du tog på busungen!Dom vill vi ha :)



Tack för en mysig kväll i söndags! Kram!

2009-04-28 @ 07:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0