En fotodag i Harnäs

Idag har varit en riktig härlig dag! Jag, Jusse och Acke begav oss ut till 
Harnäs där jag äntligen fick lite utlopp för min kreativa sida. Efter att ha
fått tusen idéer och bilder i huvudet vid alla besök hos mamma och pappa
kände jag bara att jag var tvungen att försöka förverkliga några av dem.
Självklart vart bilderna inte riktigt som jag tänkt mig men måste ju ge mig 
själv lite tid också när jag inte är van att fota människor. Jusse var i alla fall
superduktig (och snygg!) och kröp bland 1000 pissmyror och blev halvt 
uppäten av mygg för min skull, det är en riktig vän det! 

Till kvällen fick jag äntligen mina efterlängtade grillspett som jag inte ätit på
hela sommaren! Muuuums! 
Sen var väll tanken att vi skulle vidare ut men Jusse kände sig inte så pigg
så vi hade en mysig hemmakväll istället. Såg en av de bästa filmer jag 
någonsin sett! Nyckeln till frihet, rekommenderas varmt!

Om någon duktig jävel skulle trilla in här och ha lust att ge lite kritik är den 
mer än varmt välkommen, alltid kul att höra andras åsikter! Vissa bilder 
kunde jag inte riktigt bestämma om de gjorde sig bäst i svartvitt eller färg så
lagt upp bägge delar. :)

Hann ta en liten närbild i alla fall, 
svårt att låta bli när fjärilen satt där och vinkade till mig! ;)



En av favoritbilderna!

Men den gör sig väldigt bra i svartvitt med!

Litet experiment... Lite småkonstig bild men ah, äh.

Lockades ganska rejält av fler lång-slutartid-bilder men kände att de inte
skulle bli så bra som jag ville utan stativ.




färg...

eller svarvitt? 

Ännu en favorit. Gillart! 

Måste kanske tillägga att ni får självklart inte ta några bilder utan min tillåtelse! :)

Kommentarer
Postat av: Bia

Det där var inte fy skam inte!! Snygga bilder fia!

2009-08-01 @ 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0