Soligt Grönan och shopping

Igår kände jag inte riktigt för att stanna i tråkiga Gävle över mina
lediga dagar utan tog mitt pick och pack och stack till Stockholm!
Där mötte jag upp Cajsa med hela hennes tjocka släkt som hade 
hyrt ett superfint hus i Skärgården. Ute på deras brygga i solen låg
vi sen halva dagen och stekte i riktigt utlandsvärme! Härligt!

Till kvällen bar det av till Grönan som bjöd på karusellåkning och 
öl. Sen var det egentligen dags för mig att bege mig hemåt men 
tröttheten efter dagen tog över. Dessutom hade vi ju inte hunnit 
shoppa någonting! Så kvar vart jag och efter lite sömn och frukost 
så var jag redo att bränna pengar. Så nu har jag en ny garderob 
och ett rensat konto... Men det tyckte jag att jag var värd! :D










Haha!

Kommentarer
Postat av: Justine

Ja, ni hade det ju inte direkt dåligt. huset var ju fan.. enormt.

2009-08-20 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0