Möhippan för min sjuksyrra :)

I lördags så var det äntligen dags för möhippan som det smusslats,
planerats och pysslats med sen flera veckor tillbaka. Självklart börjar
morgonen med kris, den enda grej vi inte fxat reservplan för, själva
kidnappningen höll på att ställas in då regnet vräkte ned och det inte är
särskilt säkert att köra henne på motorcyckel då. Men allt löste sig som
tur var!

Under dagen hann hon både träffa sin barndomsidol Pricken från
Mora Träsk, spela in en skiva, lägga pussel av Hasse och få massage.
Sen får vi inte glömma att hon lyckades sälja sina skivor, klippa antalet 
kalsonglappar, linda in en snubbe i toapapper och häva i sig beundransvärda
mängder med alkohol! Mer än så säger jag inte, utan jag låter bilderna
tala för sig själva!


 
Kidnappad och levererad!

Omstylad för dagen! (Kan ju tillägga för er som inte vet att hon jobbar som sjuksköterska i verkliga livet!)
Glansiga knallrosa tights (senaste på hm), sjuksköterskedräkt, paradisioperuk å gröna foppatofflor är grejjer det! ;)

Med pricken i studion! :)

Riktig sångfågel!

Vi fick vara med och köra! :)

Lunch och Hassepussel som inte var det enklaste! :P

På väg ner på stan för att testa hennes säljartalanger!

Nöjda kunder!

Med foppatofflorna på! :)

Attackerade några stackars nollor!

Iväg på massage!

Nyknådad och lycklig

Typ hela gänget minus mig! (Det kom och gick folk hela dagen)

Mat på helt enkelt
Uppdrag kalsonglapp

Syster och jag :)

Stolt Millan! :)

Sitter koncentrerad och går igenom sin samling av kalsonglappar för att
kolla storlekarna! Haha!

Sen hamnade vi ju självklart på bild för nöjesmix oxå. Svaren hade de virrat ihop
men det var kanske inte dem som var de viktigaste! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha så härliga bilder! Det var verkligen en lyckad dag :)

2009-08-27 @ 08:49:58
Postat av: Mia

Haha nä gud vad skoj. =)

Själv ska jag gifta mig nästa år och undrar hur min möhippa kommer att bli! :)



kram M

2009-08-27 @ 09:04:03
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-27 @ 09:08:00
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Bruden

Oj vad fin jag var, tack återigen för en riktigt rolig dag! Kram Bruden

2009-08-28 @ 12:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0