Japansk sockerbomb

Att lyckas kasta på sig en skitig stinkande jobbtröja den dagen man
knappt hunnit sminka sig, har decimeterutväxten och äckligaste råttboet
till frilla är inte att rekommendera. Idag har jag känt mig allt annat än fräsch!
Men som tur var så vände det! Förutom att jag tog en dusch, färgade
utväxten och bytte tröja så fick jag spendera lite tid med min favoritjusse!
.
De obligatoriska tekopparna dök upp och dessutom vart jag bjuden på något
så exklusivt som Jusses japanska favoritgodis/efterrätt. Smått skeptisk
vispade jag ihop ett pulver med vatten, tröck in det i kylen ett par timmar
och vips så hade vi jello med jordgubbskrämssmak. En riktigt sliskig och
söt sockerbomb! Precis vad som behövdes en regnig måndagskväll! ;)
.
Jusse med sockerbomben!
.
Japansk Jello :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0