lantisar och fjortisskrik

Rubriken beskriver nog ganska kort och gott vad en arbetsdag ute i valbo kan bestå av. Igår var det femtioelva fnissande fjortisar på bussen dit och när jag kom fram så visade det sig att Kevin, Robin och Alice skulle uppträda. Så sen hörde man körer till och från hela dagen av hysteriska tjejskrik i klass med den galna bruden som svimmade framför Johan under ett av hans framträdande.
Sen idag bjöds det på fattiga lantisar... Det är intressant att alla fattiga människor, lantisar och knarkare verkar dras som magneter till köpis.

Men men, imorgon är det en ledig dag som gäller i alla fall, då ska jag ut till mamma och pappa och kika på deras nya lägenhet. :) Förresten blir det nog inte riktigt så mycket bilder här som jag hade tänkt mig, kom nämlingen på att kameran hade jag glömt på blåbär... Så den är det nog inte mycket kvar av. Men det får ta och bli en ny snart!



Så tänkte jag att jag kunde bjuda på en bild nu när första delen av tatueringen är klar och läkt. Fast på den här bilden ser man i och för sig inte hela, det sparar jag till stranden. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sååå snygg!!!!

2009-01-29 @ 19:50:29
Postat av: scchhhhhhhotts

känner igen bilden. har du hittat den på google? mohaha

2009-02-05 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0