En söndag på Hangloose

Igår var vi ut på Hangloose och testade vad söndagar hade att bjuda på där.
Det är ju helt otroligt var alkohol kan göra med människor!
Under kvällens gång förvandlades Cajsa till ett monster som
ville ha tidningar(?!?) och Palle och Andreas spelade piano på golvet. Förutom
dem skuttade det runt en jäkla känguru på dansgolvet som efter halva kvällen 
valde att lufta sig lite genom att ta av sig tröjan... Heja!

Idag har jag jobbat drygaste tolvtimmarspasset! Var supertrött hela förmiddagen
så tryckte i mig ungefär en liter kaffe vilket resulterade i att jag istället fick jätteont i 
magen och vart otroligt illamående hela eftermiddagen. När jag väl fick sluta
ville jag ingenting annat än att köpa lite middag, hoppa på bussen och komma 
hem. Men självklart så tar ju kön inne på Coop hundra år och jag räknar ut att 
jag kommer hinna om jag springer men då ska ju kvinnan före i kö betala sitt
med TRE olika kort. Det var den bussen det... 
Bilder från igår finns på Cajsas kamera, lägger upp dem så fort jag får tag på dem! :)


Jag, pålen och Bia på tant grön


Födelsedagsbarnet Andreas och Cajsa


Jusse och Palle


Gruppfoto! :)

Piano på golvet, Braås hetaste dancemoves!


Skåål!
Hittade en bild på mig och Bia i alla fall från gången innan vi var på Hangloose. :)

Kommentarer
Postat av: Bia

Oj den bilden kommer jag verkligen inte ihåg :P haha

2009-07-14 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0