På papper

Igår vart det underskrivet, nu är jag ute ur
hyreskontraktet och har officiellt ingen bostad.
Känns konstigt men bra. Nu får ni hjälpa mig hitta en
lägenhet! Men just nu så bor jag jävligt bra hos
snälla Jusse som låter mig bo här tillsvidare. :)

Gårdagen flöt förbi ute på Ikea där jag hämtade inspiration
medan mamma shoppade soffklädsel och Sanna sprang
och bytte byxor på mr jag-kan-gå-5-steg-själv!
Sen träffade jag Karin och shoppade lite prylar inför
hennes student som jag tyvärr inte kan gå på...
Dumma jobb!

Till kvällen så hann jag även med en trevlig
fika med Sussi. Vi spanade på en massa mysko
människor och spännisar som sprang runt utanför.
Ni skulle bara veta vad det hänger för folk utanför
George halv tio en onsdagkväll!

Sammanlagt hann jag med tre fika igår så känner mig
ganska så övergödd vid det här lagret. Blir till och rulla
till jobbet nu! :)


Mys!!


Hungrig kille med banan :)


Fika med Karin uppe på Flanör. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0