Vidareutvecklade flagnor och öldränkta jeans

Min matlust nu för tiden är ungefär lika med en 200kilos bodybuilders,
med andra ord så äter jag enorma mängder med mat. Hela tiden!
Men vad hade jag förväntat mig efter en intensivt magsäckstöjande
all inclusivevecka i Turkiet... Hmmm..

Nyaste förälskelsen är i alla fall yogurt, och inte vilken som helst, utan
den med smak av äpple, kanel och vanlij. Himmelriket i rinnande form
utan tvekan! Det här smakar inte frukost eller halvtaskigt mellanmål
utan som den exklusivaste fetaste jävla äppelpajen. Love it!

Förutom att smaska yogurt hela dagen har jag och Cajsa grillat oss
ute i Engeltofta och jag har vidareutvecklat mitt flagnande till nya delar av kroppen.
Snart finns det inte mycket kvar av mig...

Igår vart det några öl på Berggrenska innan jag motvilligt vart vidaresläpad
till Goya. Cajsa gjorde en favorit i repris genom att spilla ned hela mina jeans
med öl innan hennes kompis bättrade på med en omgång till.
Förvånansvärt nog så hade jag faktiskt en skitkul kväll där.
Sen om det var överdoseringen av ölen eller själva stället som gjorde att
det vart så roligt det får vi nog aldrig veta.




Vi träffade Iman i garderoben


Denna bild visar mitt tillstånd under större delen av kvällen...


Engeltoftagrillaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0