Födelsedagsfirande i converse

Igår var jag och Robin och kalasade lite hemma hos
mina föräldrar eftersom mamma fyllde år! Hela 53 dessutom!
Under dagen var vi 11 personer plus hund i deras lilla etta
men det funkade faktiskt riktigt bra! ( Vi har säkert vart det
dubbla i Jusses lägenhet någon gång så man är väll van! )
Som tur vart vi gödda med både smörgåstårta och Schwarzwaldt så
vi slapp ta bussen hem, vi rullade! :)

Igår vart även dagen då jag tvingades
överge mina kära skor då de började falla i bitar...
7 månader är vad jag bjuder på till liv på mina fötter
så nu var det dags för nästa par.

Det vart ett par låga svarta converse. Mitt första par faktiskt!
Men ska jag vara ärlig så hade jag mycket hellre köpt
ett par gula men då skulle jag ju inte kunnat ha dem på
jobbet och där spenderar man ju 90% av sin vakna tid så
var bara att offra sig och vara lite tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0