Galen i sömnen?

Ikväll fick jag reda på att jag tydligen skrämt skiten ur stackas Bia
när hon sovit över hos mig. Hon hade ringt till Helen med gråten i
halsen och trott att jag var galen då jag helt plötsligt hade satt mig
upp mitt i natten och börjat svamla om helkonstiga saker. Erfaren som
Helen är så hade hon lugnat henne då Jusse förklarat läget med mig.
Jag går, svamlar, blänger, gapar och slåss på folk i sömnen. Oftast
är allting totalt osammanhängande och ifrågasätter man minsta lilla av
vad jag gör så har man för det mesta att vänta en förstklassig utskällning...
.
.
Så tänkte bara förvarna och ge en förklaring till alla er som sovit
i samma rum som mig och råkat ut för diverse utskällningar,
kläng(jag lider med dig Jusse!) eller ett par stirrande ögon mitt i natten.
Jag är inte galen! (I alla fall inte SÅ galen...)
Och med det säger jag god natt. Jag väntar med spänning på vem
som blir nästa offer för mina nattaggressioner...

Kommentarer
Postat av: cajsa

haha, gumman då :P du är allt lite konstig, thats why i love you hun!

2009-09-05 @ 12:37:57
Postat av: bia

Hahaha jag kommer ihåg det där! Det tog ett tag innan jag kunde somna :P

2009-09-05 @ 16:22:04
Postat av: suss

haha, det låter som nåt jag brukar göra på nätterna. hur fan ska det gå om vi sover ihop?? :D

2009-09-05 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0