Min systers bröllop

I lördags var det då äntligen dags för min syster Camillas bröllop!
Dagen började med att vi tre systrar möttes upp och jag
fixade deras hår och smink medan vi sippade (host, klunkade) på rosa
champange. Sen begav sig brudparet iväg på fotografering och
därefter var det dags för kyrkan. Fröjdmans som vi är så var vi ju
självklart sena men det var inte ens någon som höjde på ögonbrynen!
Haha!
.
.
Hela dagen var så otroligt bra anordnad och alla var så otroligt
vackra, speciellt brudparet då! Vi åt tills kläderna knappt passade längre
och dansade halva natten. Allt var jättelyckat och det vart verkligen
en oförglömlig dag!
.
Första skålen på morgonen. Sanna med rosa bubbel!
.
Muuums!
.
.
Camillas hår
.
Brudens hår från sidan :)
.
Lite småknepig klänning att få på sig :P
.
Sanna (brudtärnans) hår :)
.
Mamma fixade brudnäbbarna. Tilde och...
.
Fanny!
.
Brudnäbbarnas och Sannas buketter var supersöta små bollar.
.
Inmarsh i kyrkan :)
.
Det vackra brudparet!
.
Ringdags!
.
Nöjda mannen och frun utanför kyrkan efter vigseln!
.
Var lättare sagt än gjort att fota dem utanför kyrkan
när det fanns så mycket annat spännande att syssla med och
kolla på. :P 
.
Brudparets skjuts! :)
.
Inne i bilen
.
Alla väntar på brudparet vid festlokalen!
.
Brudparet anlände...
.
...och alla släppte sina ballonger!
.
En första skål!
.
Det blåstes bubblor och kastades ris!
.
Självklart hjärtformat ris!
.
Min kusin Ella hade gjort brudbuketten som var superfin!
.
Fanny var road av såpbubblorna!
.
Mamma och pappa med brudparet. :)
.
Jag och brudparet. (Jag är inte såååå lång, 12cmklackarna gör sitt!)
.
Alla som var på bröllopet! :)
.
Förrätten, mumma!
.
De hade anordnat bröllopsbingo som spelades under hela kvällen!
.
Bröllopsstatistik. Var tionde Fröjdman!
.
Ordningsreglerna!
.
Bordsplaceringssten. Min var hjärtformad. :)
.
Millan gav igen på möhippegänget genom att låta oss
sjunga!
.
Svensexegänget fick sjunga dem med.
.
Lekdags!
.
Kaningänget!
.
Det där är min snygga kusin! :P
.
Sen åkte öronen på!
.
Brudparet var stiliga med!
.
Min pappa! Haha!
.
Mycket skratt i lokalen!
.
Sen åkte påsarna på!
.
Syster :)
.
Killarna köades så fort Hasse gick iväg från bordet. Poppismillan! ;)
.
Tårtan!
.

.
Första tårtbiten ska skäras!
.
Men Millan vart inte gift!
.
Sen var det underhållning. Tydligen är killen till
höger med i årets Idol som går på tv idag! :)
De var i alla fall superduktiga!
.
Sen var det lekdags igen!
.
Gissa vems vad som är din mans!
.
Sen var det dags för Hasse att gissa!
.
Men han fick dofta sig fram till rätt!
.
Sen var det dags för bröllopsvals! :)
.
Dansgolvet fylldes snabbt!
.
Sen vart det fart på folket! Här en smått sne Hasse! ;)
.
Full fart på farsan. Haha!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha vilka underbara bilder! Du är bäst! Kram!

2009-09-15 @ 12:24:42
Postat av: Mamma

Ha ha!

Vilken glädjens dag!

Blir så glad när jag ser de bra bilderna.

Toppen Fia!



Kram



2009-09-15 @ 22:12:39
Postat av: cajsa

hahaha, kanske hur kul som helst :D puss

2009-09-17 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0