Påskhelgen

I lördags var det dags att samla familjen för att mumsa påskmat, hälla i sig
påskmust och dela ut ägg. Lyckan i Felix ögon för varenda liten leksak och
godisbit var obeskrivlig! Mys!
.
Till kvällen svirade man om och begav sig på hönsfest hos Matilda. Det vart
antalet shots, lite ölspel och en lyckad paketlek innan vi drog vidare ut.
Jag hade fullt upp med mitt pakets innehåll som bestod i diverse uppdrag.
Typ tala om för alla att jag var singel, hålla tacktal till värdinnorna och
dela ut påskkycklingar på krogen. Det medan Malin fick mitt snälla bakiskit
och Jenny snodde godisägget jag tagit sikte på. Det vart i alla fall en
riktigt rolig kväll!
.
Felix med första påskägget
.
.
Men munnen full av choklad :)
.
Kenneth fick ta över kameran en stund och tydligen hade jag varit kameraoffer.
.
.
.
Sötfelixen
.
Hönsen
.
Paketdags
.
.
.
Innehållet i ägget jag fick, haha!
.
.
.
.
Det dansades hål i byxorna ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för lite bilder fån lördags =) så jag fick se Felixens miner som du fångat kanon med kameran!! Kan säga att jag har gömt berget av godis han fick! =) Nu har han lördagsgodis flera veckor framöver =) Ni verka ha haft roligt på hönsfesten!! =) Lyckades du med uppdragen?? Kram!

2010-04-05 @ 19:30:08
Postat av: sussi

vilka härliga bilder! hur mår du? :) kram

2010-04-06 @ 16:47:13
Postat av: Nathalie

Sööööt unge och nice sista bild;)

2010-04-13 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0