Imponerande fest!

Likt en alkoholists dragningskraft till systemet så styrde mina ben mig raka
vägen till Mcdonalds i morse. Två happymeals senare var jag redo för mitt
åttatimmars jobbpass. Anledningen till mitt plötsliga donkensug har väll delvis
att göra lite med alkoholistens dag efter systemet, dvs den fruktade bakfyllan.
Men vad är då inte bättre än fett, salt och socker?
.
Igår var jag på en förfest som verkligen var något utöver det vanliga! Det var
snygga Aulin som hade bjudit hem lite tjejer till sig. I dörren möttes man
med mousserat och snittar, som följdes upp med drinkar av bartendern själv.
Efter någon timme vart det bråttom för då skulle vi iväg på en överraskning!
.
Vi fick gå ned i en jättemysig vinkällare, sippa mumsigt vin och så trillade det
in en talangfull kille som både sjöng och spelade gitarr för oss!
Impad var bara förnamnet! Efter den oslagbara förfesten vart det en sväng på
Slicken där Name the pet spelade. Sjukt kul kväll och riktigt härliga tjejer!
Tumme upp!
.
Fancy drinks for fancy people
.
Megarap
.
Gänget :)
.
.
Marica, upphällningsproffset!
.
.
Talangen!
.
Name the pet

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh... Tack! Kul att du kom! Kramar!

2010-04-01 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0