Den astmatiska 100åringen på bussen

Min envisa förkylning vill absolut inte ge med sig trots min starka motattack
med lugna hemmakvällar, honungsdränkt te och cvitaminöverdoser.
På bussen hostar jag som en astmatisk 100åring och snörvlar ner både halva
mig och medpassagerare då mina forsande snorattacker utbryter.
Känner mig väldigt fräsch, minst sagt.
.
Jobbar nu sista passet innan en två dagars välbehövd ledighet som förutom
kurerande ska bestå av flyttfixande och kreativitetsutlopp. Utanför mitt fönster
har nämligen historiens snyggaste fotobakgrund växt fram. Hade en liten tanke
att lura med mig en överstylad Jusse att agera bildskön förgrund. Så håll
tummar och tår för en lättlockad Jusse, bra fotoväder och en fortsatt inspirerad
Fia så ska det nog bli lite bilder om någon dag.
.
Förhandskik på min fina innergård.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0