Min matlagning utan hamstern

Min matlagning är inget annat än katastrofal. Har jag ingen annan
människa (KOM HEM LINNEA!) med så brukar det ofta sluta med en
burk färdig köttfärssås eller en korvstroganoffmix. Detta märks
ganska väl på min så kallade "paradrätt" som består av ädelostsås,
dvs ädelost och matlagningsgrädde...
.
Förutom den pinsamt låga nivå matlagningen redan ligger på så har
jag dessutom de senaste gångerna jag väl tagit mig in i köket lyckats
tappa all mat på golvet, vält ut antal liter smutsdisksvatten över mig
samt slagit huvudet i kökskåpet ungefär förtioelva gånger.
.
Därav har jag nu bestämt mig för att matlagning helt enkelt inte är min
grej och att köket enbart ska äntras för tekokning framöver. Däremot
om någon skulle behöva en snabbguide på stans och köpis godaste
sallader, mackor, pajer och pizzor så vet ni vem ni ska ringa!
.
Det klassiska självbelåtna smajlet och min fd. kock/middagssällskap

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG SER MIN PLIKT DÄR HEMMA. JAG KOMMER HEM!!! :D

2010-04-26 @ 12:07:42
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0