Rosa turbaner på dansgolvet

Mitt skrivarsug är som bortblåst trots att bloggmaterialet fullkomligen svämmar över i min lilla hjärna.
Typ saker som gubbar med jultomteskägg och rosa turbaner som totalt showar sönder dansgolvet på
stanscoolaste nattklubb eller digeridooworkshops med skyhöga rastasnubbar som försöker lära ut den
ädlakonsten att blåsa i ett trärör... Sen har jag ju inte berättat om min minst sagt originella ridtur mitt
ute i bushen, min och Lauras weekendtrip till Noosa eller de bokstavligt talat dränkta utekvällarna med
allt tillhörande mysko aussiefolk.

Och sist men inte minst...trumvirrvel....den största nyheten är...... ääääääntligen har jag fått lite färg!
Min tidigare likbleka fejja har nu gett hem till all världens vilsna fräknar och bikinilinjerna lyser starkare
än neon kors och tvärs över hela mig. Just the way I like it! :)

Den dagen min skrivarlust hittar tillbaka lovar jag att totalt spruta ut inlägg och ta igen för det fattiga
uppdaterandet. Deal?

¨




Dränkt Laura efter en 10minuterspromenad med trevliga billister och vattenpölar.




Ekkafirande på Jubilee


Haha, måste älska BLICKEN.


Digeridooworkshop på ett backpackerställe i Noosa


Kunde haft det sämre ;)
















Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul med en uppdatering =) Hörs snart igen, Puss å kram!

2010-08-25 @ 20:12:28
Postat av: Kim

jag har tänkt att försöka dra mig utomlands och plugga till grafisk design. lutar åt antingen USA eller australien men jag skulle vilja ha lite kontakt å fråga lite om den utbildning som du går så jag undrar om du har nåt facebook konto eller msn man kan få adda?

2010-09-02 @ 00:31:49
URL: http://www.kdavidsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0