Antagen!

Jag väntar fortfarande på klagomål från grannarna efter mina öronbedövande
glädjetjut och funderar allvarligt över när jag kommer kunna sluta le. Lyckoruset
är totalt och jag kan inte minnas senast jag var så löjligt glad!
.
Jag kan bara förbereda er på att det kommer bli en hel del tjat om csn, flyg och
uppsägningstider hit och dit de kommande månaderna. För i slutet av maj packar
jag mina väskor och beger mig till Brisbane där jag ska påbörja en ettårig
diplomautbildning i grafisk design. JAG KOM IN!
.
Detta behövde självklart firas och det gjordes med bubbel och något så mumsigt
som chokladfondue igår med Linnea. Gött!
.
.
Färska gubbar. Mums! :)

Kommentarer
Postat av: Donna

Vad kul =) Grattis!

2010-02-17 @ 12:55:45
Postat av: MATILDA HAMMAR

SHIT VA KUL! :D Grattis! har nämligen själv kollat på utbildning där och vill söka efter studenten (typ ett år efter eller nåt, vet inte riktigt haha) så jag kan förstå hur jävla glad du är!!! grattis! :D känner en tjej som preciiiis har börjat en utbildning där nu, hennes första dag var för någn dag sedan.

http://amafao.blogg.se/ är hennes blogg, så tar hon fina kort också! :)

2010-02-17 @ 13:55:55
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är sååå roligt!!! Du firade helt rätt och vi vill höra allt om csn, flyg, uppsägning mm mm =) Massa kramar!!!

2010-02-17 @ 19:14:53
Postat av: cajsa

DU ÄR GRYM!!!!!

2010-02-18 @ 12:34:37
URL: http://cajsasihlen.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis sofia! :D

2010-02-20 @ 13:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0