Kraftladdning

Idag har jag varit och laddat krafterna hos mamma och pappa
ute i Harnäs. Efter övergödning med både Tinas Gulasch och
pappas hembakta semlor har jag nu nöjt rullat hem. Finns det ett
ställe där jag verkligen kan koppla av och stänga av all stress så
är det ute i Harnäs. Dessutom bidrar det mysiga brukssamhället,
mammas vita lantliga inredning och den sprakande elden till helt nya
inspirationsnivåer. Därför brukar jag alltid passa på att ta med min
lilla Canon. Eftersom jag ännu inte riktigt hunnit inviga mitt nya
objektiv fick det bli mycket närbilder och detaljer den här gången.
.
(Gick loss rejält i photoshop så stör er inte för mycket på överredigeringen. Hehe.)
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: sussen

det var jättefina bilder gumman, speciellt dem på den vita lyktan :)

2010-02-09 @ 21:25:48
Postat av: Sanna

Jättefina bilder! Jag gillar den hängande lyktan...kontrasterna är så fina! Kram!

2010-02-10 @ 09:41:39
Postat av: Mamma

Jättefina bilder! Blommorna blev ju jättebra i sv/v :-O Kram

2010-02-10 @ 14:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0