Förkylningshelvete

I morse vaknade jag upp med extrem feberfrossa, ett huvud tungt som sten
och en helt igentjockad hals. Självklart med ruggigt dålig timing en dag som
jag både har jobb, Fiaprojekt och en Karin som är hemma och hälsar på.
Men när benen inte bär, huvudet inte fungerar och man har en konstant rinnande
näsa så är man väll så illa tvungen att ge upp och stanna hemma. Sjukt tråkigt!
.
Mitt mellan pillerknaprande och avancerat pappershögbildande ringer lyckligtvis
Cajsa och räddar mig från att börja mögla av tristess. Skvaller, babbel och
uppdaterande med Cajsa kan rädda vilken skitdag som helst. Det är riktigt synd
att vi inte har tid samtidigt oftare så vi kan prata mera. Kasst nog som det är att
kvinnan envisas med att plugga 43 mil bort. Blä.
.
Jag och Cajsa, färdigfixade inför balen 2008. Det är helt SJUKT hur mycket
som ändrats sedan dess när man tänker efter...

Kommentarer
Postat av: sussi

shit va olik er ni var!!! jag kände knappt igen dig!!!!!!!! :O



fast ni är ju jättefina såklart :) krya på dig!

2010-02-12 @ 09:00:27
Postat av: Sanna

Ni är så fina!! =)



Krya på dig och kram!

2010-02-12 @ 12:58:09
Postat av: cajsa

HAHA, ja det är mycket som har hänt sen kortet togs. Men satan vad bra vi hade det sista två åren i gymnastiet!!

2010-02-13 @ 17:44:54
URL: http://cajsasihlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0