Good day

Eftersom 99% av Sveriges befolkning avskyr allt vad säljare heter
så är man ganska van att bli utskälld och undervärderad om dagarna.
Men idag hade jag nog min bästa kund någonsin! Supertrevlig, snäll och
glad som avslutade sitt besök med att fullkomligt ösa beröm över mig!
Fånigt glad som ett litet barn har jag sen skuttat runt och levt på det.
Ibland behöver man bara få höra att man gör någonting bra.
Sen kan jag ju inte påstå att lönen eller mitt positiva csnbesked gjorde
dagen något sämre! Nu väntar dessutom ett zumbapass och sen blir
det middag och filmmys med Linnea. Nice!
.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Roligt att höra lite glada nyheter!! =) åh Zumba verkar så himla roligt!!

2010-02-25 @ 19:09:07
Postat av: christian

haha råka springa på denna blogg när ja sökte efter en kompis.. vist jobbar du på telenor i valbo =) och fixa min iphone =)världen e bra liten =) o du e ju en super bra säljare för övrigt

2010-03-13 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0