Jobb, jobb och lite mera jobb...

Så här är det. Eftersom jag spenderade min sista lediga dag, som var
i förrgår då jag BARA jobbade lunch, med att slava i tvättstugan och grovstäda
lägenheten så har jag absolut inte ett skit att skriva om. Det vill säga
om ni inte vill höra om mitt slagsmål med dammsugaren och hur jag
kämpade med mina stinkande strumpor vilket jag tvivlar starkt på...
Med sista lediga dag menar jag då på hela januari och troligen en bra bit
av februari tills vi fått in en vikarierande säljare. ROLIGT.
.
Kommande veckor kan ni nog inte vänta er särskilt ivrigt uppdaterande
här så tänkte att jag kunde bjussa på några av mina absoluta favoritbloggar
istället som helt klart är värda ett par besök i veckan.

  1. Först och främst, off course, har vi Jusse som skriver galet underhållande
    om allt från mystiska grannar och konserter till spårade utekvällar. Henne hittar
    man på StuckinGefle och glöm för all del inte hennes gamla Japanblogg StuckinTokyo!
  2. Ska man fortsätta i humorspåren så måste jag bara nämna Knivlisa, som skapat
    egna kategorier för både sömnprat, roliga kunder och random bullshit. Humorn när
    den är som bäst och väldigt läsvärt!
  3. Av någon konstig anledning har jag trillat in på flertalet av nyblivna föräldrar inom
    humorbloggarna och hur ointressant det än kan låta med bajsblöjjor och amning så
    lyckas de hålla inläggen roande nog för mig att stanna kvar. Spiderchick har lyckats ,
  4. l ikaså har Korvasbloggen.
  5. Självklart ska jag inte glömma att nämna inspirationsbloggen nummer ett med galet snygga foton, cupcakes och tips och trix, Blixman!
  6. Sen har vi en riktig drottning inom allt om smink, hår och skönhet, Linda H!
Skulle tippa på att kanske en, eller två orkat läsa sig ned hit eftersom långa inlägg sällan
orkar läsas så vi sätter punkt där så kan jag rabbla några andra sköna bloggar en annan dag!
.
Gammal bild på mig med tjejen som är Stuck in Gefle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0